سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره انتخاب رشته، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی

ادغام انتخاب رشته پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و دامپزشکی کنکور 99

با توجه به اطلاعیه ارائه شده در سایت سازمان سنجش به منظور جلوگیری از پذیرش های غیرقانونی در قالب پذیرش رشته های بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی  و همچنین تمرکز بیشتر بر تعداد ظرفیت های پذیرش شده انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری در رشته های مذکور همزمان باهم و در یک روز در دفترچه 2 انجام خواهد شد.

تمامی داوطلبان می توانند در صورت حدنصاب رسیدن نمره خام آنها و یا تراز نمره بالا 6500 در این انتخاب رشته شانس خود را برای پذیرش درکنکور سراسری 99 آزمایش کنند.

نکته قابل توجه در اطلاعیه سنجش:

تمامی افرادی که تغییر رشته غیرقانونی در دانشگاه آزاد انجام داده اند مورد قبول نخواهند بود و انتخاب رشته آنها بهه حالت قبلی برگردانده خواهد شد.

تسهیلات در نظر گرفته شده برای اعضای هیات علمی دانشگاه در نظر گرفته شده بود لغو و تمامی افراد در این مقطع و رشته ها مجاز به تحصیل نخواهند بود.

زمان اجرا قانون ادغام انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری در 4 رشته

طبق اطلاعات برگرفته شده از سازمان سنجش قانون ادغام انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری از سال تحصیلی 99-00 انجام خواهد شد. خبرهای تکمیلی در این زمینه به زودی در کانال تلگرام و ایستاگرام موسسه مشاوره تحصیلی درخت دانش اعلام خواهد شد.

انتخاب رشته تمامی رشته ها به غیر از رشته های دانشگاهی پزشکی و پیراپزشکی همانند سالهای گذشته انجام خواهند شد و داوطلبان می توانند انتخاب رشته خود را در زمان مقرر شده انجام دهند. انتخاب رشته کنکور سراسری 99 را می توانید با خیال آسوده به مشاورین درخت دانش بسپارید.

داوطلبان کنکور سراسری می توانند در لینک زیر ثبت نام کنکور سراسری 99 خود را انجام داده و یا برای ثبت نام خود با شماره  تماس 9099072943 از طریق تلفن ثابت با مشاورین مشاوره تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشند.

 

سوالات متداول

  • آیا ادغام انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری امکان پذیر است؟

  • ادغام انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد در چه رشته هایی انجام می شود؟

  • مشاوره انتخاب رشته، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی
  • زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری؟

قابل توجه داوطلبان ثبت نام آزمون سراسری 99 و دانشگاه آزاد 99 انتخاب رشته کنکور سراسری در 4 رشته ادغام و زمان انتخاب رشته همزمان انجام خواهد شد. در این مقاله سعی داریم شرایط ادغام، نحوه و لیست رشته های ادغام انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری را به صورت مفید خدمت دوستان عزیز عرض نماییم.