سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب رشته کنکور 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها

انتخاب رشته کنکور 98 امسال شامل سه گروه اصلی و دو گروه فرعی می باشد که در این مقاله کامل به آن پرداخته ایم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید:

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

انتخاب رشته کنکور انسانی 98 بعد از کنکور تجربی با 282 هزار متقاضی دارای بیشترین تعداد شرکت کننده در کنکور می باشد که تمامی آنها هدف اصلی قبولی در رشته های تاپ این گروه آزمایشی رو دارند مانند: روانشناسی - حقوق - حسابداری - افتصاد و مدیریت و... که حداقل رتبه برای قبولی این رشته ها زیر 5000 می باشد و توصیه می شود که حتما انتخاب رشته خود را از طریق مشاور انجام دهید.

انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98

انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 امسال با 164 هزار متقاضی بر خلاف سال های گذشته از حساسیت بالایی برخوردار است چون بسیاری از داوطلبان و متقاظیان این رشته به دنبال قبولی در رشته های تاپ رشته ریاضی مانند: مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، معماری و عمران و ... می باشند و این انتخاب رشته را در این زمینه برای داوطلب مشکل خواهد کرد توصیه می ش.د که حتما انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98

انتخاب رشته کنکور زبان 98 امسال بین 10 هزار نفر گروه زبان خارجه می باشد که تمامی این متقاظیان هدف اصلی و شرکت در این گروه را برای انتخاب رشته هایی مانند: آموزش زبان، مترجمی زبان و زبان و ادبیات خارجی و ... دانشگاه های معتبر گذاشتند که با این تعداد شرکت کننده و ظرفیت کم دانشگاه ها در انتخاب رشته زبان 98 می توان گفت که شانس قبولی در رشته های پرطرفدار کنکور زبان 98 برای رتبه های بالای 1500 کم می باشد.

انتخاب رشته کنکور تجربی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98 به دلیل بالا بودن تعداد شرکت کنندگان و متقاضیان معمولا از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد که پیشنهاد می کنیم که از راهنمایی های مشاوران استفاده نمایید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام کنکور سراسری نظام و جدید و نظام قدیم می بتوانید بر روی لینک های خبری خبری مهم زیر کلیک نمایید.